lada sklepowa potis & verso

Polski design łączy siły

Ubrania polskich projektantów czy rodzime marki od lat zdobywają uznanie na całym świecie. Coraz częściej polskie siły łączą się, aby stworzyć niepowtarzalne projekty. Tak było także w przypadku naszej współpracy z marką POTIS&VERSO, której rezultatem jest butik w Placu Unii City Shopping w Warszawie.

POTIS&VERSO to polski brand odzieżowy, który działa na rynku już od 15 lat i oferuje ekskluzywną odzież dla kobiet ceniących klasykę z nutą nowoczesności. W wyniku naszej kooperacji powstał zupełnie nowy concept store, odpowiadający na potrzeby klientem marki. Inspiracją były dla nas kolekcje POTIS & VERSO i jej klientki – nowoczesne kobiety ceniące dobry styl, jakość i ponadczasową elegancję.

 

Głównym założeniem było stworzenie jasnej, otwartej przestrzeni, która będzie tłem dla prezentacji towaru. – Wybraliśmy złamaną biel, która utworzyła tło dla lekkich mebli. Dla ocieplenia wnętrza i podkreślenia klasycznego charakteru wprowadziliśmy do wnętrza drewno w posadzce. Mocnym elementem jest sufit. Zastosowano na nim trzy barwy – złamaną biel, beż i ciemny brąz we wnękach – mówi Anna Oksiuta, współautorka projektu z Forbis Group. Dopełnieniem dla tych elementów były tkaniny w odcieniach kawy z mlekiem zastosowane w przymierzalni, na fotelach i miękka srebrzysta wykładzina w przymierzalni.

Wszystkie meble zostały zaprojektowane i wykonane na prośbę P&V w naszej stolarni. Są to minimalistyczne regały z wieszakami z profili stalowych, malowanych proszkowo na kolor szary, zamocowane we wnękach. Na pionowych profilach umieszczone zostały półki w górnej i dolnej części. Górne, dla nadania lekkości, wykonano z płyty mdf lakierowanej na kolor biały, dolne w laminacie drewnianym w delikatnym, orzechowym kolorze.