Lacoste Arkadia

Lacoste – francuski szyk w minimalistycznej odsłonie

Marki premium z racji swojej wypracowanej pozycji i uznanej jakości nie muszą szokować i na siłę wyróżniać się aranżacją swoich butików – to co je najczęściej charakteryzuje to stosowanie eleganckich, subtelnych elementów dekoracyjnych Właśnie na takie rozwiązania postawiła firma Lacoste, a koncept salonu marki do realiów centrum handlowego zaadaptowała nasza firma.

W związku z dużym doświadczeniem we współpracy z zagranicznymi markami, to właśnie nasza firma została wybrana na partnera w zakresie realizacji nowych inwestycji w Polsce i w Czechach. Dwie z nich to butiki w warszawskiej Arkadii i praskim Palladium. Lacoste obecnie wprowadza na europejski rynek nowy concept sklepów i zgodnie z nim zrealizowaliśmy wnętrza tych dwóch lokali.

Nasza współpraca z inwestorem polegała na zrealizowaniu pełnobranżowego projektu. Meble, które pojawiły się w obu butikach, dotarły z Turcji, wymagało to od nas poznania detali i sposobu ich montażu według standardów Lacoste. Przy kolejnychrealizacjach produkcja mebli prawdopodobnie będzie się już odbywać w naszej stolarni.
Mimo iż Lacoste pochodzi z Francji, nowy koncept charakteryzuje niemal skandynawski minimalizm. Oszczędność materiałów, stoły o cienkich nogach, szare proste drewniane półki oraz wieszaki wzdłuż ścian i komody z elegancką, tłoczoną nazwą firmy. Wszystko to oddaje przestrzeń klientowi, który mimo bogatego asortymentu nie jest przytłoczony i ma dużo miejsca do poruszania się po sklepie. W tonacjach bieli utrzymane są okładziny ścienne oraz meble. Całość przełamana jest dwoma odcieniami drewna, a na podłodze pojawia się szara gresowa posadzka. Nad półkami i wieszakami, widnieją kontrastowo czarne, charakterystyczne krokodyle, logotyp marki Lacoste, wraz z nazwą. W odróżnieniu od sufitu, który dzieli się na cześć jednolicie białą i w naturalnych barwach drewna, podłoga została wykonana z dużych, szarych kafli, które stanowiąc solidne podłoże nie przykuwają uwagi i pozwalają klientom skupić się na zakupach.

Realizacja butiku Lacoste to oszczędna w detale, stonowana, jasna przestrzeń, w której najważniejsze są prezentowane ubrania przebijające się na pierwszy plan. Gość butiku Lacoste poczuje się w nim komfortowo i z łatwością, intuicyjnie odnajdzie interesujące go produkty, a to kluczowa cecha dobrego, funkcjonalnego projektu i salonu sprzedaży.