Forbis Group zmienia się w Forbis Design&Build

Forbis Group unowocześnił identyfikację wizualną swojej marki oraz – w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku – wprowadził zmiany w dotychczasowym modelu biznesowym.

Nowe logo podkreśla przywiązanie firmy do nowoczesnego wzornictwa. Minimalistyczne zarówno w formie jak i przekazie, koresponduje z głównym mottem firmy: „Kiedy design realizuje cele”. Zmiany zaszły również na stronie internetowej www.forbisgroup.pl . Aktualnie znajdziemy tam informacje dotyczące poszczególnych realizacji, zdjęcia w wysokiej rozdzielczości oraz krótki opis działań, za które odpowiedzialny był Forbis.

Wartość rynku, na którym działa Forbis Design&Build, szacowana jest na ok. 20 mld PLN. Od 2013 roku średnia roczna dynamika przychodów plasuje się na poziomie 24%. Spółka ma mocno zdywersyfikowany portfel zamówień.

Według podziału na najważniejsze branże: rynek odzieżowy i obuwniczy to 44% realizacji, rynek gastronomiczny 15%, biura 14%, rynek fitness 12%,  rynek bankowy 10%. W 2015 roku spółka zanotowała wzrost zainteresowania na realizacje w branży gastronomicznej oraz fitness.

W 2014 spółka Forbis Design&Build zrealizowała projekty o łącznej powierzchni ponad 30 tys. metrów kwadratowych. Plany na 2015 zakładają  już 32 tys. metrów. Od początku swojej działalności Forbis  podjął się w sumie aż 300 realizacji na terenie Polski, oraz 20 realizacji zagranicznych.