projekt stoiska targowego

Forbis Group na targach ReDi

Targi ReDi to europejskie centrum spotkań oraz wymiany doświadczeń przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. 10 oraz 11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie, nie mogło zabraknąć również ForbisGroup.

Na targach pojawił się zarząd – Marcin Powierza i Mateusz Laskowski, dział handlowy – Aneta Opalska, Weronika Jaszczuk i Weronika Miechowicz oraz szefowa działu projektowego Anna Sulima-Gillow.

Jak podkreśla Karolina Czapska, architekt Forbis Group, w tym roku stand różnił się od stoisk z lat poprzednich. Firma zdecydowała się na odświeżenie logo, stąd zmiana kolorystyki – mocnym akcentem był kolor zielony, który koresponduje z nowym logotypem.

Udział w targach był doskonałą okazją do zaprezentowania oferty Forbis Group oraz do nawiązania i podtrzymania kontaktów biznesowych. Jak mówi zarząd firmy, takie wydarzenia wspomagają kierunkowe działania firmy i jednocześnie są szansą na spotkanie specjalistów z branży.

Podczas ReDi 2015 odbyła się prezentacja nowych i istniejących centrów handlowych w Polsce, najnowszych technologii oraz usług dla najemców i centrów handlowych.