Design sklepu jest DNA marki

Podczas projektowania przestrzeni handlowej bierzemy pod uwagę aspiracje, pragnienia oraz styl życia klientów. Jest to niezbędne, aby mogły one stać się motywem przewodnim w opracowaniu koncepcji salonu sprzedaży danej marki.

Staramy się, żeby wnętrze salonu odzwierciedlało wartości marketingowe, produkty oraz DNA marki. Projekty shop conceptów powinny wyróżniać się na tle ogromnej konkurencji. Wzorce płynące z zagranicy wymuszają na polskich firmach podążanie za aktualnie obowiązującymi trendami nie tylko pod kątem produktu, ale również logistyki, marketingu i wizerunku.

Dobrze zaprojektowany lokal oraz odpowiednio wykreowana atmosfera sprzedaży rodzą w klientach chęć posiadania produktu. Podświadome stymulowanie tych potrzeb jest dla nas sprawą kluczową w trakcie tworzenia świata sprzedaży produktów firmy, z którą współpracujemy.

Doskonałym sposobem na podkreślenie charakteru i indywidualności marki jest stworzenie konceptu sklepu, który prezentuje wykreowany przez nią świat. Realizując projekt analizujemy trendy i stale rosnące wymagania dotyczące standardów architektonicznych i wzornictwa. Przykładamy dużą wagę do, wykorzystywanych w naszych realizacjach, materiałów ponieważ jakość wykończenia oraz atmosfera sklepu są kluczowymi elementami w salonie sprzedaży. Myśląc o wnętrzach i wykończeniu zawsze mamy na uwadze najnowsze trendy widoczne w koncepcjach butików światowych marek.

Projektowanie funkcjonalności oraz wyglądu sklepów jest procesem niezwykle złożonym, w którym sam design salonu jest tylko jednym z wielu elementów. Na całość składają się wcześniejsze analizy i badania grupy docelowej. W innym przypadku sklep byłby tylko produktem, a nie narzędziem do skutecznej sprzedaży.