Design sklepu jest DNA marki

Blog

Design sklepu jest DNA marki

Design sklepu jest DNA marki

Podczas projektowania przestrzeni handlowej bierzemy pod uwagę aspiracje, pragnienia oraz styl życia klientów. Jest to niezbędne, aby mogły one stać się motywem przewodnim w opracowaniu koncepcji salonu sprzedaży danej marki.

Staramy się, żeby wnętrze salonu odzwierciedlało wartości marketingowe, produkty oraz DNA marki. Projekty shop conceptów powinny wyróżniać się na tle ogromnej konkurencji. Wzorce płynące z zagranicy wymuszają na polskich firmach podążanie za aktualnie obowiązującymi trendami nie tylko pod kątem produktu, ale również logistyki, marketingu i wizerunku.

Dobrze zaprojektowany lokal oraz odpowiednio wykreowana atmosfera sprzedaży rodzą w klientach chęć posiadania produktu. Podświadome stymulowanie tych potrzeb jest dla nas sprawą kluczową w trakcie tworzenia świata sprzedaży produktów firmy, z którą współpracujemy.

Doskonałym sposobem na podkreślenie charakteru i indywidualności marki jest stworzenie konceptu sklepu, który prezentuje wykreowany przez nią świat. Realizując projekt analizujemy trendy i stale rosnące wymagania dotyczące standardów architektonicznych i wzornictwa. Przykładamy dużą wagę do, wykorzystywanych w naszych realizacjach, materiałów ponieważ jakość wykończenia oraz atmosfera sklepu są kluczowymi elementami w salonie sprzedaży. Myśląc o wnętrzach i wykończeniu zawsze mamy na uwadze najnowsze trendy widoczne w koncepcjach butików światowych marek.

Projektowanie funkcjonalności oraz wyglądu sklepów jest procesem niezwykle złożonym, w którym sam design salonu jest tylko jednym z wielu elementów. Na całość składają się wcześniejsze analizy i badania grupy docelowej. W innym przypadku sklep byłby tylko produktem, a nie narzędziem do skutecznej sprzedaży.

Kontakt

FORBIS GROUP SP. Z O.O.
ul. Skierniewicka 16/20, 01-230 Warszawa
kontakt@forbisgroup.pl, +48 22 408 79 29

NIP: 525-252-22-55

REGON: 145869381

KRS: 0000638634

Logo Forbis group
All rights reserved 2024