Bubble Tea w CH Manufaktura, czyli nowy tea lab Bubbleology

Wiele artykułów w jednym miejscu, mnogość branż, sklepów, ogromny wybór – to cechy, które wyróżniają centra handlowe. Do niedawna to wystarczyło, aby marka z powodzeniem przetrwała w takim miejscu, jednak wraz z rosnącą liczbą obiektów handlowych i wciąż rosnącymi oczekiwaniami konsumentów, od najemców wymaga się także czegoś więcej, również w zakresie designu. Jednymi z takich nieszablonowych stoisk są wyspy marki Bubbleology, zwane tea labami. Za projekt i wykonanie stoiska w łódzkiej Manufakturze odpowiada nasza firma.

Firma Bubbleology przywędrowała do Polski z Wielkiej Brytanii i serwuje swoim klientom bubble tea w 8600 wariantach smakowych. Pierwszy tea lab Bubbleology powstał przy ulicy Chmielnej w 2012 r., zaledwie rok po światowej premierze marki w Londynie. W związku z rosnącą popularnością oryginalnego napoju cały czas powstają kolejne tea laby we wszystkich największych miastach Polski. Projekt stoiska naszego autorstwa odzwierciedla filozofię marki.

[highlight] – Elementy stoiska odwołują się do skojarzeń z laboratorium naukowym. Wyeksponowaliśmy wszelkiego rodzaju rurki i retorty tak, aby klient miał wrażenie, że uczestniczy w eksperymencie sporządzania herbaty – mówi Marcin Powierza. [/highlight]

Menu z dostępnymi smakami, jak i tęczowy szyld firmy zawieszone są na tylnej ścianie stoiska, którą stanowi specjalna kratownica. Poniżej można zauważyć skomplikowaną plątaninę rurek, przez które przepływają wielokolorowe płyny. Dodając do tego odpowiednie wzory na fasadzie stoiska i przeszkloną gablotkę z retortami, wszystko utrzymane jest w tym samym, naukowym klimacie, co nadaje stoisku spójny wizerunek.
Tea lab zaprojektowany i wykonany przez naszą firmę ma formę wyspy, co w przypadku marki z branży spożywczej jest wielką zaletą.

[highlight] – Do tradycyjnego sklepu w galerii handlowej prowadzi z reguły tylko jedno wejście. Aby dokładnie zapoznać się z asortymentem, trzeba wstąpić do środka. W przypadku wyspy jest inaczej, stoisko mieści się przy głównej trasie, którą przemierza każdy klient galerii. Zwiększa to szansę na zainteresowanie ofertą gości centrum handlowego. Ponadto w przypadku wyspy ekspozycja, zarówno samej marki, jak i jej produktów, jest możliwa ze wszystkich stron. W takiej lokalizacji łatwiej wzbudzić zainteresowanie. – mówi Powierza. [/highlight]

Dzięki nadaniu stoisku laboratoryjnego klimatu, udało nam się zakomunikować to, co w filozofii klienta jest najważniejsze, czyli wręcz laboratoryjną dbałość o proces parzenia herbaty i przygotowania napoju wedle oryginalnych receptur, według których buble tea sprzedawana jest na Tajwanie od ponad 30 lat.