Galanteria skórzana w eleganckim wnętrzu

Adaptacja włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek to nasz kolejny projekt. Najnowszy butik marki zaaranżowany przez naszych architektów otwarto w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.

Furla to marka z wieloletnim doświadczeniem specjalizująca się w tworzeniu najwyższej jakości wyrobów skórzanych. Jej produkty to połączenie klasyki z nutą nowoczesności, którą wybierają kobiety w każdym wieku.

Adaptacja już istniejących projektów butików światowych marek to nie lada wyzwanie. Dopełnienie sztywnych kryteriów narzuconych przez twórców w zupełnie innych warunkach wymaga od wykonawcy wyjątkowej elastyczności. Spójna identyfikacja wizualna sklepów stanowi bowiem jeden z kluczowych elementów tożsamości marki. Lubimy takie wyzwania dlatego też z przyjemnością zrealizowaliśmy zlecenie dla tego klienta.

Butik Furli idealnie wpisuje się w stylistykę eleganckiego Placu Unii. Zewnętrzne przeszklenia, jak również gra świateł i szkło w witrynach wewnątrz butiku wyraźnie eksponują produkty. Całość jest przemyślana i spójna. Na ścianach i podłodze dominują jasne barwy. W przyściennych witrynach z płyt gipsowo-kartonowych stoją czarne regały wykończone na wysoki pomysł wykonane na zamówienie w naszej fabryce mebli. Odpowiednią prezentację asortymentu wzmacnia dobór oświetlenia – halogeny umieściliśmy w konstrukcji z karton-gipsu. Długie lustra rozmieszczone w kilku punktach butiku pełnią funkcję użytkową i dodatkowo optycznie powiększają wnętrze.

Centralnie ulokowane gabloty wykonane z grafitowo-szarego materiału w wysokim połysku a przeszklone z wierzchu mają za zadanie dobrze eksponować dodatki.
Adaptując koncept, staraliśmy się zachować klasyczny styl wnętrza zaproponowany przez włoskich architektów. Przy tym koncepcie kluczowe było znalezienie równowagi między przepychem a minimalizmem, przy zachowaniu elegancji.