Nowy koncept butików Ania Kruk

Lekki, minimalistyczny i bardzo kobiecy – taki jest nowy koncept butików marki Ania Kruk. Pierwsze salony w nowej odsłonie zrealizowaliśmy już w Galerii Mokotów, Wola Parku, Manufakturze i Galerii Jurajskiej.

Inspiracją przy tworzeniu nowego wizerunku butików Ani Kruk był styl marki, zdefiniowany przez lekkość, prostotę i niewymuszoną elegancję.

Wyposażenie regałów w smukłe, wysokie nóżki i zastąpienie wcześniejszych intensywnych, magentowych akcentów kolorystycznych pudrowym różem, nadały sklepom delikatności. Ozdobne lampy są niczym biżuteria dla wnętrza.  pozwalają na wydobycie prawdziwego wdzięku produktów.

Ania Kruk to marka o wyjątkowej historii, w której prawie 200 lat rodzinnej tradycji splata się z energią i świeżością młodego pokolenia. Za kreację kolekcji i koncept salonów odpowiada Anna Kruk, a za ekspansję sieci Wojciech Kruk. Jej kolekcja biżuterii balansuje między światem mody, a delikatnymi wzorami do noszenia na co dzień. Marka powstała w 2012 roku. Obecnie sieć tworzy kilkanaście salonów zlokalizowanych przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych w dużych miastach w Polsce. W 2015 roku marka zadebiutowała za granicą otwierając pierwszy butik w Katarze. Średnia powierzchnia butiku to ok. 40 mkw.