PAWO

Branża Sklepy
Data realizacji maj 2018
Lokalizacja Warszawa, Złote Tarasy

Nowy, minimalistyczny koncept marki, oferującej męską odzież biznesową, okazjonalną oraz smart casual, nawiązuje swoim charakterem do stylistyki skandynawskiej.

Jasne, naturalne drewno i surowy beton w ciepłym odcieniu, nadają wnętrzu nowoczesności i przytulności . Zaprojektowane meble systemowe pozwalają na swobodną aranżację asortymentu, dostosowaną do zmieniających się kolekcji.

Podział lokalu na strefy pozwala na dobrą ekspozycję produktów i tym samym zapewnia wygodę zakupów. Do dyspozycji klientów są trzy przestronne i stylowe przymierzalnie. Przykuwającym uwagę elementem aranżacji jest regał z wyciętym okręgiem, który pięknie prezentuje kolorowe krawaty.

Elegancja, a zarazem lekkość i świeżość salonu bardzo dobrze koresponduje z duchem marki. Inspiracja duńską filozofią Hygge wyróżnia nowy salon Pawo na tle konkurencyjnych sklepów z modą męską.