Nowy, minimalistyczny koncept marki, oferującej męską odzież biznesową, okazjonalną oraz smart casual, nawiązuje swoim charakterem do stylistyki skandynawskiej.
Jasne, naturalne drewno i surowy beton w ciepłym odcieniu, nadają wnętrzu nowoczesności i przytulności . Zaprojektowane meble systemowe pozwalają na swobodną aranżację asortymentu, dostosowaną do zmieniających się kolekcji.
Podział lokalu na strefy pozwala na dobrą ekspozycję produktów i tym samym zapewnia wygodę zakupów. Do dyspozycji klientów są trzy przestronne i stylowe przymierzalnie. Przykuwającym uwagę elementem aranżacji jest regał z wyciętym okręgiem, który pięknie prezentuje kolorowe krawaty.
Elegancja, a zarazem lekkość i świeżość salonu bardzo dobrze koresponduje z duchem marki. Inspiracja duńską filozofią Hygge wyróżnia nowy salon Pawo na tle konkurencyjnych sklepów z modą męską.