Porozmawiajmy o visual merchandisingu
Visual merchandising – to pojęcie staje się coraz bardziej popularne. Coraz więcej marek pragnie tworzyć w butikach własny „świat”, a my pomagamy im osiągnąć ten... czytaj dalej...
Visual merchandising – to pojęcie staje się coraz bardziej popularne. Coraz więcej marek pragnie tworzyć w butikach własny „świat”, a my pomagamy im osiągnąć ten... czytaj dalej...
Armani Jeans to marka należąca do prestiżowego domu mody rozpoznawalnego na całym świecie. Wnętrza jej butików na całym świecie są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach i... czytaj dalej...
Adaptacja włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek to nasz kolejny projekt. Najnowszy butik marki zaaranżowany przez naszych architektów otwarto w warszawskiej galerii Plac Unii... czytaj dalej...
Marella dba o to, aby butiki marki wyglądały równie wytwornie, jak jej kolekcje. Dlatego, podobnie jak przy projektowaniu strojów, angażuje do współpracy najlepszych specjalistów z... czytaj dalej...
Już niedługo na krakowskiej mapie restauracyjnej pojawi się nowe, wyróżniające się miejsce – multi fast–food 88th STREET. Wnętrze tego lokalu, inspirowane nowojorską stacją metra, to... czytaj dalej...
Po aranżacji dwóch poprzednich punktów należących do Baltona S.A. – kawiarni Coffee Corner – postanowiliśmy zrealizować kolejny lokal marki. Po lotniskach w Gdańsku, Modlinie i... czytaj dalej...
Elementy dekoracyjne w kwiaciarniach zazwyczaj stanowią piękne kwiaty, bukiety i finezyjne kompozycje kwiatowe. Jednak od pewnego czasu tradycyjne kwiaciarnie zmieniają się w minibutiki, gdzie można... czytaj dalej...
Już w czwartek 17 kwietnia wystąpimy w roli prelegentów podczas 15. Konferencji Powierzchni Handlowych Retail Vision organizowanej przez Eurobuild Conferences w hotelu InterContinental w Warszawie.
Sieci apteczne coraz częściej stawiają na kompleksowość usług i łączą aptekę z drogerią. Zmiany na rynku oraz rosnące potrzeby odbiorców stały się zaczątkiem działań, które w... czytaj dalej...