Recman

Branża Sklepy
Data realizacji Sierpień 2014
Lokalizacja Lublin

Wyzwanie projektowe: Marka Recman od 2011 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie. To właśnie ten obszar działalności stał się dla nas punktem wyjścia w zaprojektowaniu nowego shop conceptu. Nowa wizja marki zakładała podkreślenie jej indywidualnego charakteru, nawiązanie do tradycji oraz renomy firmy jako symbolu elegancji i męskiego stylu. Wyzwaniem było dla nas zaprojektowanie wyjątkowego wnętrza pod z góry założony budżet.

Zastosowane rozwiązania: W elementach wystroju w salonie pojawiają się takie motywy, jak siatka, ławeczki do ekspozycji produktów oraz tabliczki z logo Recman, nawiązujące do sportowej szatni – taki wybór to ukłon w stronę działalności wizerunkowej marki. Salon został podzielony na dwie strefy ekspozycyjne – classic i casual. W pierwszej z nich zaproponowaliśmy elegancki grafitowy laminat mebli przyściennych, z podobnego stworzono ladę. Z kolei meble w strefie kolekcji casual tworzą stalowe profile, siatki i wieszaki lakierowane na kolor czarny. Aby zróżnicować powierzchnie ekspozycyjne, zastosowano połączenie kolorystyczne i materiałowe, które szczególnie widać w meblach wolnostojących. Kompozycja stołów w centralnym punkcie sklepu również została odpowiednio wyróżniona – orzechowymi blatami i grafitowo-białymi skrzyniami. Bezpośrednim nawiązaniem do tenisa, obok dekoracyjnych siatek na ścianach, jest rudo-brązowa posadzka korespondująca z nawierzchnią kortów.

Efekty współpracy: Nowy koncept spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem rynku i specjalistów z branży designu. Bardziej ekskluzywny wygląd salonów pozwolił na przyciągnięcie nowej grupy klientów. Wizerunek marki wzmocnił swój prestiż, dzięki czemu udało się osiągnąć zauważalny wzrost wyników sprzedażowych.